Pretparken

Pretparken staan voor beleving. Bezoekers wanen zich in een andere wereld en de kunst is de verkozen thematiek overal op het park terug te laten komen. Ook in de catering. Bij het smullen van een verse stroopwafel, een portie poffertjes of een zakje Wafelfriet.

Onze speciale fun-foodconcepten toveren een glimlach op ieders gezicht; hoe oud de bezoekers ook zijn, waar we ze ook vandaan komen. De meerwaarde van samenwerken met Dutch Food Concepts zit ‘m in onze conceptmatige benadering. Dat betekent dus niet alleen een product leveren, maar  meedenken over de aankleding van het concept. Wij zijn in staat om de beleving van het pretpark terug te laten komen in het cateringconcept, en dat kan zo ver gaan als je wilt. Van de complete (her)inrichting van een bestaand huisje tot alleen de branding  van een kraam. Eventueel in samenspraak met de ‘huisvormgever’.

Hoge bezoekersaantallen themaparken

Onze cateringconcepten (dus niet alleen stroopwafels, maar ook poffertjes en meer) hebben hun kracht bewezen op uiteenlopende themaparken die bekendstaan om hoge bezoekersaantallen. Smakelijk voorbeeld is onze samenwerking met de Keukenhof. Een themapark, dat op topdagen 55.000 bezoekers verwelkomt. Dan praten we dus over duizelingwekkende hoeveelheden poffertjes, crêpes, Luikse wafels en stroopwafels. En dat betekent mouwen opstropen en knallen! Wij weten niet beter. Sterker nog, dan zijn we helemaal in ons element. Wij begrijpen dus als geen ander wat er voor nodig is om op volle toeren te draaien op locaties met grote bezoekersaantallen. Op hoge snelheid, met hoge kwaliteit.

Ideaal voor pretparken

Hoe wij daarin slagen? Heel simpel. Wij werken met een ‘single product’. Dat betekent geen menukaart vol exotische varianten, maar gewoon één soort stroopwafel, één soort poffertje. En natuurlijk hebben we mensen en spullen in huis om vol gas te geven. Ideaal dus voor pretparken! Of het nu pretparken zijn met een grote naam, of pretparken in aanbouw, met grootse plannen.