Terug naar overzicht

Jaarbeurs

In opdracht van de Jaarbeurs Utrecht is in 2018 ons concept ‘Brasserie Holland’ ontwikkeld. Op de drukbezochte 50PLUS Beurs is een terras van meer dan honderd vierkante meter(!) gevuld met onze lekkerste producten. Brasserie Holland staat voor een modern ambachtelijke beleving, met een veelzijdig assortiment alleen echte Nederlandse producten. De ambacht achter de producten is terug te zien in de uitstraling van het terras.

De brasserie bestaat uit twee delen: een uitgebreid buffet en een afgesloten back-office. Het buffet aan de voorzijde brengt de Hollandse sfeer en versbeleving over op de gast. Aan de andere kant zorgt de back-office voor een hoge capaciteit, zodat gasten binnen recordtijd van een lekkere lunch of snack kunnen genieten.

 

RAI

In samenwerking met RAI Amsterdam is onze eerste zakelijke pop-up store begin 2018 werkelijkheid geworden. Binnen de Amsterdam RAI is het belangrijk dat alle concepten bijdragen aan de bewustwording van de bezoeker dat zij in Nederland zijn. Ons motto is om de bezoeker een stukje ‘Taste of Holland’ mee te geven. Daarom produceren wij onze producten
vers en voor het aanzicht van de consument.

Keukenhof

Op Keukenhof exploiteren wij de Poffertjesboerderij. Dé cateringlocatie centraal in dit mooiste lentepark ter wereld. In dit authentieke onderkomen staat de pure ambacht centraal. In samenwerking met de opdrachtgever en onze conceptontwikkelaar is de boerderij omgebouwd tot een modern en sfeervolle cateringlocatie. Binnen acht weken passeren meer dan een miljoen bezoekers de Poffertjesboerderij.

Crêperie

Naast de Poffertjesboerderij zijn ook de Crêperie en het Stroopwafelhuis voorbeelden van de DFC-succesformule op Keukenhof. Twee sfeervolle locaties, waar op een minimale oppervlakte een maximale sfeerbeleving is neergezet. Twee concepten met eenzelfde kracht: modern ambachtelijke producten, direct voor de neus van de klant bereid. 

De pop-up stores zijn een commerciële aanvulling en aanvulling op de entertainmentwaarde van de bestaande restaurants in de Keukenhof.

Overige blogs

 

Stroopwafels in Brussel

Na een geslaagd event in Londen, mochten we voor Exact Online nu in Brussel stroopwafels uitdelen aan beursbezoekers. Onze mobiele cateringunit paste perfect in het stijlvolle decor van de opdrachtgever. En onze medewerkster voelde zich helemaal thuis!

Happy birthday KLM!

HIEP HIEP HOERA! Deze week bestaat KLM Royal Dutch Airlines 100 jaar. En dat vieren wij in de USA lekker met ze mee. Wij bakken onze verse stroopwafels in New York, Washington en eindigen het feestje op het vliegveld van San Francisco. Wat een traktatie! Trots op ons team.

Een 'blik' op de toekomst

Ondanks dat we al onze verse catering, events, locaties en beurzen enorm missen blijven we positief denken. Hoe kunnen wij onze producten inzetten om ook in deze tijd mensen blij te maken? Natuurlijk met onze stroopwafelblikken. Wil jij iemand in je omgeving een hart onder de riem steken of bedanken? Geef ze onze special edition stroopwafelblik.